woensdag 24 oktober 2012

Sussies

Wat kun je het druk hebben met van alles en nog wat. Allerlei UFO's die AFFO's moeten worden, voorbereiden op een mogelijke grote opdracht...spannend allemaal. Dus ik zit niet echt heel stil!
Voor twee van mijn zussen heb ik een aardigheidje gemaakt. Uit het boek van Lisa Hansen, The Sisters Book heb ik dit gemaakt. Misschien moet je even klikken om een grote versie te zien.

Verder zag ik een sneeuwman, die ik, terwijl het buiten 21 graden was, toch echt al even moest maken.Is het geen schatje? Gewoon een paar oude sokken (1 witte en een paar gekleurde), wat rijst, draad/touw en knoopjes.
 
Tenslotte deel ik alvast dat de samenwerking met één van mijn zussen Gerda steeds vastere vormen begint aan te nemen. Het visitekaartje is in ieder geval al klaar.
Kijk ook eens hier om te zien waar we ons zoal mee bezig hebben gehouden.
 
 
Veel plezier en een fijne dag vandaag!
 
Groetjes, Marieke


Geen opmerkingen: